jump to navigation

Un fleac… April 28, 2011

Posted by tamboi in Uncategorized.
trackback

Ia zi Luci cum ai dormit aseara?

Cred ca am reusit in final sa ii conving pe baieti sa nu ma mai cheme la poker niciodata. Si dupa cum spunea si sora’mea: “nu e el bun ma, sunteti voi slabi”. O poate confirma sora’mea. Sau Luci. Sau Dana. Sau Gabi. Sau Rev. Sau Sergiu. Sau Castor. Sau Bot. Sau cine mai era, ca oricum i-am ciuruit pe toti. In jumatate de ora, cum le-am promis. Ce sa fac daca meciul incepea la 21:45?

In alta ordine de idei, trece azi otelul pe primul loc?

Comments»

1. luci - April 28, 2011

am dormit bine andrei…intrebarea mea e urmatoarea: poker cand o sa inveti sa joci?

2. tamboi - April 29, 2011

2. Oricand si oriunde, heads up:D

3. Gabriell - April 30, 2011

Ai avut si noroc atunci:D si am gresit eu tare la mana aia…in fn…gg


Leave a comment